Suplimente nutritionale pentru lunile de iarna

Suplimente nutritionale pentru lunile de iarna

Postat de:

Te simți slabit si fara chef? Nu esti singur.
Zilele scurte, vremea friguroasa si afectiunile de iarna pot scadea energia si afecta negativ starea de spirit.
Ambele sunt interconectate, in scadere si in crestere din cauza factorilor interni și externi.
Pentru a ajuta la îmbunătățirea stării de spirit și a energiei fără stimulanți nocivi, asigurați-vă că veți obține suficiente cantități adecvate de nutrienți.

Suplimente nutriționale pentru lunile de iarnă:

Omega și ulei de pește: Acizii grași Omega-3, precum DHA și EPA, ajută la stimularea sănătății cognitive și pot îmbunătăți starea de spirit și energia. Un beneficiu suplimentar poate fi confortul îmbunătățit al articulațiilor.

Vitamina D: Lipsa de soare în lunile de iarnă poate duce la epuizarea vitaminei D, care poate provoca ravagii asupra energiei și dispoziției.
Vitamina D ajută la furnizarea suportului sistemului nervos. Un beneficiu suplimentar este sprijinul imun pentru condițiile sezoniere.

Vitamine B: Când se gândește la vitaminele B, în minte se înțelege cuvântul „energie”, în special cu B12.
Toate vitaminele B colaborează pentru a furniza o serie de beneficii pentru sănătate, inclusiv suport pentru sistemul nervos, care pot ajuta la stabilizarea stării de spirit.

Plante: sunătoarea este cunoscută pe scară largă pentru a ajuta la nivelarea stării de spirit și a sprijini ciclurile sănătoase ale somnului pentru o mai bună energie în timpul orelor de veghe Ginsengul coreean este un constructor de energie și rezistență vechi de secole. Ai nevoie de somn pentru a te reîncărca? Valerian Root promovează, de asemenea, o odihnă bună pentru o perioadă mai bună de energie.

Lasa un raspuns

Scroll